dimecres, 22 d’octubre del 2008

13. El text es tradueix en imatges ...

Observa atentament la relació que hi ha entre els textos i les imatges que els segueixen ...

Els paisatges a l'hivern no són verds

Alps - La_Plagne_2006_057

Els homes, a Escòcia, vesteixen una mena de faldilla anomenada kilt

edinburgh43-gaiter

El vaixell vomitava els cotxes com si se'ls hagués menjat

ferry21

Serenor

INDIA_2006_ANGEL_0072

Caos circulatori

INDIA_2006_ANGEL_0108

Ciutat heterogènia

liverpool01-grafity

Com veuríem el Pirineu si fóssim ocells?

Midi_du_Bigorre_0807_073

Hi ha, encara avui en dia, misteris per resoldre

stonehenge06

Ser diferent ...

stradford19-riu avon07

Encara que no porto gaire roba ... no tinc fred

Tarn_ALBI_49

Estic perdut ... no sé per on continuar

york 33

Doncs, bé, ara el que farem és cercar les imatges més adients, sempre segons les preferències de cadascú, per a cada text.

  1. Mirar més enllà.
  2. Saltant obstacles ...
  3. Transforma la fusta en mobles.
  4. Aquí, estem esperant que passi l'autobús.
  5. Quan faig una festa per a enrecordar-me dels meus avantpassats, em poso plomes al cap.
  6. Vaig anar de Barcelona a París en dues hores, més o menys.
  7. Les rodes del meu mitjà de transport eren de ferro.
  8. En el gimnàs sonava de fons una música oriental.
  9. Quan hi ha boira, i a les nits molt tancades, la meva feina és molt important: oriento i guio els vaixells per tal que arribin a bon port.
  10. Goooooooooooolllllllllll !!!!

Font de les imatges: arxius propis